Followers (Mari Ikut Saya)

[URGENT ENTRY] CHAHAYE KECEMASAN BERKELIPAN

okay,entry kali nie sgt kecemasan...agak cemas aku di sini..kisah nyer bermula dr sebuah kota..kota yg bername shah alam..amat la besar kota ini..ape akan berlaku jika anda trhilang barang..sungguh sukar tuk mencari..kite specific kan skit lg..ilang barang yg sekecil thumdrvive..nampak over sgt..ilang barang sebesar kad matrik uitm..

nie la yg berlaku kat aku..akibat kesengalan aku ahkir nyer kad madtrix bersame2 thumbdrive yg trgantung bersame kad maxtrik aku telah ilang..hu..sedih nyer,bkn ape kad matrik ader la bende yg sgt penting bg aku..aku xpenah ilang kad matrik sblm nie..xpenah lg satu kad matrik pn di ilangkan oleh aku..dr sekolah teknik yg ader kad matrik hingga la ke waktu diploma..

jadi sesiape yg trjumper kad matrik aku..harap pulangkan la..kad matrik 2 sgt penting bg aku..lgpn aku xnk jd mcm adi..yg kad matrik nyer diambil oleh pak gurd UIA tmpt beliau belaja..nak amik bkn senang..bg org mcm kami..kene bayar lg pas2 nk jumper pak gurd mesti la kene ikut tatasusila uitm di hatiku..aku nie dh la trlalu mengikutkan sgt panduan displin 2 hahahaha yg paling arlegik kene potong r**mb*t..aduh..xsanggup..tp nampak nyer terpakse akur jgk la..




additional note: td aku g kat bank bt urusan skit..bank kosong langsung xder org..cume aku sorg jer..mcm xcaye hahaha alih2 tgh aku isi borang bayaran..tetibe dtg sorg org nie..tp mase sblm aku perasan org nie..sedang aku isi borg 2..tetibe ader satu suare..dr belakang aku.."eh tepi skit!" aku pn toleh la kebelakang.. gak smart pakaian nyer keje pejabat agak nyer..aku pn beralih skit..sbb bank nie kan luas..xder org pn..tp aku beralih sambil pandang slack kat dier..mane xnyer..cube byg kan la..meja nie punyer la luas..bank punyer la kosong xder org..aku duduk tgh2..dier leh suruh aku ke tepi skit..sakit ati btul aku ngan mamat nie..pandang org xder mate ker ha?..sengal..klu kate nk cepat pn..kite berdua jer kot kat dlm bank nie..tp klu nk cepat pn xder kaitan ngan space kat meja 2..nampak sgt nk hina aku...actually dier nie bkn nk hine aku pn..aku yakin dier xder niat pn nk hina aku..tetapi dier just nk buktikan yg dier nie someone atau something jer..tu jer..eh..eh tepi skit..hahaha..

No comments: