Followers (Mari Ikut Saya)

MELIHAT BLOG DARI CELAHAN CHAHAYE

*entry kali nie hendak la dibace seperti pengacara rancangan Nona*

arinie aku nk promote skit satu blog yg patut dikunjungi.. bg korg yg ska kan mengutip atau dlm bahase len nyer mengumpul barangan2..kire dlm English nyer collector la nie..blog nie la yg anda carik2 kan selame nie..tp bg aku, bg yg minat nk tgk2 pn leh gak g kat blog nie..sumpah dier x kutip duit kat sesape yg masuk blog nie..

blog yg di kenali sebagai bizarre's world! adalah satu blog yg akan membawa anda ke dalam dunia collector..mungkin ader yg pernah ader menanam minat yg mcm nie..tp takat dua tiga bulan jer..pas2 trus ilang semangat..ha,blog nie la yg di cari tuk bt rujukkan..buleh tanyer tips penjagaan barang2 collection, kongsi pengalaman2 sebagai collector, membincangkan cabaran2 globalisasi ke atas dunia collector dan pelbagai lg la..care2 penjagaan dr sudut dalaman dan luar barang2 pn ader..yela,mane tau kan nk kene mandikan asap kemenyan ngan limau purut malam jumaat ker..hahaha lawak jer..

actually, owner blog nie di kendalikan oleh seorg gadis dr Muar, Johor..yg agak poyo eh silap yg agak menarik perwatakan nyer..klu korg nak tanyer2 ker ape2 pasal bende2 yg dier simpan..jgn sengan2 sbb dier nie okay jer..

bg yg sesape menyimpan minat yg same..owner blog nie ader juge menawarkan perkhidmatan tukar beli barang2 koleksi beliau..koleksi beliau tidak trhad kepade mengumpul duit2 dr serate dunia tetapi sehingga la ke pick gitar pn ader..

di sediakan beberape screen shot tuk belek2..


antare koleksi..sedulang wang hantaran puteri gunung ledang


menarik,tertarik..



is all about collection..

xpuaskan tgk2 gamba nie..ape lg g la blog bizarre's world! nie dan jangan segan2 tuk bg komen atau bertanye ape2 mengenai collection beliau..

P/S: koleksi bf aku xsure ader ker tak tuk korg bt tukar2 ngan dier =P

2 comments:

Da BiZaRrE! said...

oit!rimza..
thanx r ko promote web aku..
tapi lebih r ko eh..bkn main sedap mengutuk2 aku gak eh..
utk menjwb p/s ko..a
aku xda koleksi bf r..
bf aku sorg je r..hehehehe...
nway thanx tlg aku cari membe..
hehehehe...=p

rimza said...

welcome2..hehehe mane ade kutuk..mesra2 jer hahaha no problem..klu koleksi bf xder koleksi gals single2 xder ker..klu ader leh aku kenal2 ngan membe2 aku..