Followers (Mari Ikut Saya)

SEMAKIN JAUH CHAHAYE BERGERAK SEMAKIN MUDE USIA NYE

Penah ke kite bersyukur bile bgn pagi..bangun ngan rase bangge dgn pencapaian diri sendiri..ader ker pencapaian pernah di kecapi..satu soklan mencabar gak 2..dh luper kan semua tu..satu pagi aku bgn rase mcm aku dh bertambah comel skit..

*gamba dh bwk turun*sbb birthday dh lame abis hahaha*

lihat comel x aku??

antare sbb nape aku comel.
1.sebab aku nie org lelaki timur asia xde encem sgt jd aku comel.(tgk saje cite2 jepun n korea lelaki nyer comel2)
2.sebab blum mase nyer lg nk jadi encem mcm beckham mude2 comel dh tua encem.
3.sebab aku masih mude jadi dan masih kekal kan kecomelan dari kecik.
4.sebab aku nie kan remaje yang berusia 17taun.
5.sebab aku nie x di lapuk usia still sweet 7teen.
6.sebab aku bgn pagi aku comel, aku makan tghari aku comel, aku tido malam pn aku comel jd aku memang dh comel nk bt mcm mane.

akhir kate,aku comel walaupun arinie ari jadi aku..korang jeles ape hehehe

Nota kaki : aku x tua okay..aku dh bukti kan kat cini..aku masih mude dan comel.thankz kat korg yg wish birthday kat aku hehehe =P

17 comments:

Mummy LiYzA ^^, said...

ewah2..
cumel nye dia skang>>
hahha..bt0l ke um0 ko 17teen??
unbelievable~

AkIRa HiDa said...

ari jadi sape yer ari ne..
sape yerk..
saje2 wat lupe..hehehe..
happy birthday..sweet _3...
semoga dtambah2kan rezki n berjaya dlm hidup..
comel ker?
dh leh jd bapak budak dah comel mendenyer..

rimza said...

percaye la L juz for Liyza..percaye bagaikan yang menerangi manusia selame nie adalah chahaye hehehe tuk cik akane hida --> kate2 nie biase di dengari bile org jelez sbb kecomelan mereka kalah yer hehehe

AkIRa HiDa said...

org comel tak perlu nk jelez2 la..

ILHAM ASYIQ said...

hoh. besday ek? happy birthday. tp perlu ke pos entry riak camni? hahahhaa

rimza said...

eh maap yer ksak anum..entry nie sbrnyer tuk menjawap persoalan dh tua jer..klu riak nk tarik balik la huhuhu

kayroll said...

haha, i can't stop laughing man..haha..seriously, even when i'm typing this comment, i'm still laughing haha..up 2 u la man, asl kn ko bhgia haha..haha10000x

kayroll said...

17 thn?? yela sgt..71 bleh lg haha..xpe2 jiwa remaja..hepi besday yg ke (xyah sbut la) haha..

rimza said...

telah ku bukti kan nyer kat cini..aku masih mude..nampak nyer entry nie xmembantu..tua sgt ker aku..hu?(dibace seperti dlm cite shin chan)..

ILHAM ASYIQ said...

kahkahkah. saje nak gelak. jgn tny kenape. :p

rimza said...

kenape?

Da BiZaRrE! said...

rimza comel?
masih sweet 17??
aku xcaye..hahahahaha...=p

- NuLU - said...

erk..masok bakol angkat sendri tuh..ahah..pasal besdey upenye..

ops..bilenye besday ko neh.. epi belated besday weh. :D

rimza said...

--> Da BiZaRrE!

Soklan : rimza comel?
Jawapan : ye btul,comel.

Soklan : masih sweet 17??
Jawapan : ye btul,masih sweet 17.

caye la.

--> Nulu

hahaha 6hb yg lepas..thankz cik Nulu =P nak adiah hehehe

- NuLU - said...

hadiah??? ahaha..alala.. besday ko da lepas ler.. so tunggu taun depan la ye.. :p

BABYBOO said...

ape nak ckp kat ko ni erk???hahaha there's no specific words to dscribe haha tapi yg pasti, aku lebih comel dari ko hahahahaha sume org sayang haha=D

rimza said...

Nulu -->

lambat nyer lg nk smpi ke taun depan huhuhuhu

Luqmarian -->

ayat2 jeles biase dh hahahha