Followers (Mari Ikut Saya)

DARI TINGKAP DEWAN PEPERIKSAAN CHAHAYE MASUK [LAWAK BERAT ]

Memasuki dewan peperiksaan pasti nyer memberi debaran dan tekanan kepade kebanyakan student..terutame yg belaja last2 minit..yg belaja dh dr lame pn mcm 2 jgk..takut sgt klu2 soklan2 kluar mengarut2 ntah ape bende nyer..yg xbelaja ape lg comfirm la xtau yg soklan 2 kategory mane..sbb nyer satu jer..mane tau,xtgk buku pn hahaha jd bile org cite soklan susah atau senang atau mengarut..xyah amik part..bg yg bijak lakmane..jgn ckp la..bg soklan fakulti perubatan pn dier leh jawap nyer..hebat2 manusia ciptaan tuhan nie..

tetapi asik memandang peperiksaan nie mcm sesuatu tekanan dan pengalaman ngeri..tp bg aku..pengalaman perikse ari 2 len skit..aku rase lawak pn ader hahaha..tp nie lawak berat..kite mula kan ngan muke dpn soklan peperiksaan


nk mule jawap peperiksaan..mesti tau arahan..so,kite tgk kat muke depan paper nie(nie bkn kertas soklan yg ari 2 sbb yg ari 2 kene anta balik hehehe)..kertas nie mempunyai dua bahagian..bahagian A dan Bahagian B..okay..paham cikgu..mcm mane nk menjawap nie..tgk arahan kedua..jawap semua soklan di dalam kertas soklan nie..errr...bg sorg student..klu nk ckp nk jawap semua soklan..lantak la..ader bahagian A ker B ker C ker X ker..xder makne semua 2..len la nk bgtau bahagian A jawap essay,Bahagian B true false ker..ades..


nie pulak soklan kertas quality..mase kertas nie..aku luper sape ntah Philip B. Crosby..pas2 aku asik tringt jer kat satu cite lawak org kulit itam kat t.v..name Crosby jgk..sbb xingt name org nie sape..aku asik salah bace jer dr Philip B. Crosby jadi Philip Bin Crosby..takut pn ader..dh mcm name penganas kat negare barat tu Bin Laden hahahaha walaupn nie paper quality..tp jawapan aku xde la berkualiti sgt gare2 Philip Bin Crosby..


skrg g paper computing plak..tgk saje arahan yg diberikan..jawap semua soklan..okay dh kire bagus...xder bahagian2 pelik yg hanyer bergune kepade sesetengah org sahaje..tp mcm biase la..mesti dlm lima soklan akan di pecah2 kan lg kepade beberape bahagian len..mcm soklan 5(a),5(b),5(c) dan len2 lg..sbgi sorg student nie pekare biase..masih dlm jangkaan

tetapi yg atas nie memang luar jangkaan..dlm2 pecah dr lima soklan ke beberape bahagian..dr satu bahagian tu plak..tgk la sndr..dh mcm ader byk lg bahagian len la plak..errr..lg la ades..bek bt soklan mcm paper CTU jer..ader objektif n essay..leh tanyer semua..poning aku jawap soklan2 mcm nie..markah 8 jer..kemut btul..terkemut muke aku tgk markah nie jgk..kemut len xder eh..


okay kertas soklan dh nk tamat..last paper aku amik ader la paper law..xder ape2 yg pelik kat paper nie..cume..cume..aku leh trtido kejap mase jawap soklan nie hahaha pastu siap mimpi nk setup game kat laptop aku..bile trjage..perkataan setup kat atas kertas jawapan..hehehe xder kaitan subjek law ngan setup menyetup game kat laptop nie..ades bt aku =P

Nota Kaki : Masih ader dua paper lg yg xtaruk kat cini..satu kene pulangkan sbb jawap soklan dlm kertas soklan yg satu lg xder ape2 yg menarik..bg aku peperiksaan pasti nyer mencabar..bkn senang nk jawap soklan time exam..mcm2 leh berlaku..blank,ngantuk,pengawas berborak n gaduh kat tepi meja aku..mcm2 la..dh mcm amik test ninja Naruto plak hahaha..oh,ader satu peringatan..kertas soklan nie ader hak cipta terpelihara UiTM..aku credit kan kat cini..takut kene saman plak..tp aku xpenah nampak pn ladang peliharaan kertas2 soklan nie kat dlm kampus..klu sape2 ader trnampak kaki tangan UiTM yg menguruskan ladang peliharaan nie..tolong bgtau aku okay..hmm,jgn nk pikir bkn2..aku bkn nk g attack ladang 2 tuk curik kertas perikse tp aku nk pulangkan balik kertas soklan2 yg aku simpan nie..sbb dh jd satu keje plak aku nk pelihare diorg skrg nie hahaha arap semua hapi bace lawak berat nie =P

2 comments:

Elmi said...

adoi kau neh.
sengal.
leh mimpi setup game masa exam.
philip bin crosby betol hang neh.

rimza said...

hehehe aku ngatuk studi memalam..dewan 2 plak sejuk mcm memanggil2 ke alam tido..philip bin crosby btul dewan 2 =P