Followers (Mari Ikut Saya)

SEJARAH SEKOLAH DI SULUH CHAHAYE (TAG)

tag > back to school

>
5 tabiat buruk anda time sekolah.

-fly atau terbang time sekolah dulu..g tgk wayang cite Harry Potter memalam kat jusco ipoh..mase 2 sblm paper fizik SPM hahaha best wo fly2 nie..belakang sekolah aku ader kubur cine lg..2 yg bertambah best hahaha

- xska mkn kat kantin sekolah..ntah la..xska la mkn waktu rehat kat kantin..waktu rehat aku just lepak kat kelas jer..klu g mkn pn ari yg ader pendidikan jasmani sbb time tu nk ganti balik tenage..agak nyer dh terbiase dr sekolah rendah..time rehat jgk amoi2 xg kantin mkn hehehe

- slalu tido mase prep, mase kelas pn ader gak, mase waktu riadah pn slalu jgk =D

- bt keje bkn2 ngan sharil (dak nie duk sebelah meja aku time form 2,dier dpt A subjek math n aku fail time 2 padehal duk sebelah2 jer cikgu bengang gler hahaha)..kunun nk tolong dier ngorat dak perempuan la hahahaha antare sbb nape leh tolong dier bt keje nie adalah sbb aku sentiase ader kat kelas sbb x g rehat..jd segale yg berlaku kat kelas memang aku tau la..

- ska duk belakang skali dlm kelas..smpi kat u pn mcm 2 jgk..bkn ape..klu aku duk depan org belakang mesti bising xnampak sbb aku nie tinggi org nyer..

> 3 favourite subjek anda. Kenapa?

- fizik >sbb fizik la stylo..ader pikir2, ader kene hafal, ader kira2, best kan..best kan..hasil minat aku dapat A subjek fizik hehehe

- math > sbb hanye subjek math jer leh dpt full mark..sbb semua kire2 n xder bt ayat2 nie..jadi satu2 subjek yg aku leh score smpi abis tahap markah yg buleh di berikan..hasil nyer,beberape kali dapat full mark dlm pekse..PMR dpt A n SPM pn A jgk..masuk u..business math 1st test full mark trus hahahaha best ooo dpt 100%..tige digit tu markah..

- bahase melayu > sbb bahase ibunda..jd xyah nk pk ape2 mcm mane nk bt subjek nie..paling best mase time SPM aku xtau nk tulis ape time paper karangan gare2 percaye sgt ngan "xyah pk ape2 tuk bt subjek nie"..trus aku cite pasal Dragon Ball kat kertas jawapan SPM aku..hasil nyer...dapat A jgk hahahaha x sia2 beli komik Dragon Ball tiap2 bulan..

> 3 subjek yang anda tidak suka. Kenapa?

english > sbb slalu dpt cikgu bkn melayu yg mengajar..diorg nie perkauman..bkn nk mengajar ntah bende ape merepek aku pn xtau..dpt cikgu melayu pn same gak mcm 2..xmengajar..hasil nyer,smpi u br aku trhegeh2 belaja bahase nie..

biology > sbb busan gler..merepek bende ape la semua bende nie..hasil nyer..selepas seminggu belaja biology aku trus blah masuk sekolah teknik hahaha

ko-kurikulum > sbb bende alah nie mesti bt time ptg atau pg klu sekolah sesi ptg..penat 2..dh la busan..xtau la ape paedah nyer..hasil nyer..dlm sijil berhenti sekolah tulis semua ahli biase jer hahaha

> Menarik pada kamu..?

aku x hot mcm encik ejam okay hahaha just budak yg low profile dan pendiam yg jauh duduk dekat belakang kelas..xder ape yg menarik..oh yer,bg dak perempuan yg curik amik gamba aku tolong pulang kan eh..yg amik time aritu pn..malu la i hahhaha

> Kamu paling suka?

time balik sekolah la..balik seronok..ramai2 org kluar dr sekolah leh tgk rmi org..tgk org dan amoi2 dr sekolah berhampiran kluar jgk hahaha

> Anda tidak boleh hidup tanpa?

beg sekolah..klu xbawak beg sekolah time g sekolah..mase nk balik mesti trcarik2 mane taruk beg td oh luper plak xbawak arinie hahaha

ape2 pn nie semua cite2 time sekolah yg lame dh aku tinggalkan..tp aku masih rindukan time2 dulu..tag juge di tuju kepade lukman, akira hida akane, kayroll, elmi, nulu, liyza and ommiey bulat..

6 comments:

ILHAM ASYIQ said...

"> Menarik pada kamu..?

aku x hot mcm encik ejam okay hahaha just budak yg low profile dan pendiam yg jauh duduk dekat belakang kelas..xder ape yg menarik..oh yer,bg dak perempuan yg curik amik gamba aku tolong pulang kan eh..yg amik time aritu pn..malu la i hahhaha"

ekeleh.. gedik jek. hahaha

rimza said...

hahaha jeles la kak anum 2..2 pn dh edit beberape kali takut menyingung perasaan org len hahahaha lg degik klu cite pasal rival2 yg tetibe nk jadi rival hahaha =D

kayroll said...

1 test business math dpt full mark?? mak aihh, how about 2nd and the final test??haha..bkn cikgu english 2 yg bskap pkauman, korg yg stereotyping..jgn salah kn guru yg mgajar haha lg2 english teacher..they rule,haha

rimza said...

aku xpenah cite eh..hahaha malas nk bising2 dpt full mark =P 2nd test ngan final aku dh malas nk bt hahaha tu blum cite pasal test CSC dulu..ngan cik T duk kat depan..mau x melonjak tinggi markah test aku hahaha pasal cikgu English 2..nanti la aku cite..susah skit nk bukak story panjang lebar nie..tp cik T pandai english ko tau..leh belaja ngan dier nie lalala~

Mummy LiYzA ^^, said...

w0w west~
aku xkne tag k0 kali neh..

rimza said...

aku dh adjust skit ko kene..luper hehehe