Followers (Mari Ikut Saya)

WANDA DARI DALAM ADA CHAHAYE

minggu lepas, kayroll datang umah aku..kali nie trip kedua dier dtg cini..tp kali nie tuk g umah trbuke shida..dier bawak kete..sesat kate nyer..padehal jalan dr seremban ke shah alam mcm satu garis lurus jer hehehe tp xper la..pengalaman kan jalan jauh bg dier..aku arap ko xkan patah semangat tuk trip yg lain..

lepas kehadiran,kayroll kat umah aku..dier pn lapa..memandangkan umah aku memang xder bende nk mkn..aku pn setuju temankan dier tuk g mkn kat kedai maple' kat depan 2..dier ajak wanda skali..aku pn lapa gak mase 2..kayroll order nasik goreng,aku plak cukup la sekadar roti kosong ngan budjet ciput jer n wanda order capati..nk jdkan cite capati wanda rase masam yg trlampau..dier xlarat nk mkn..aku ngan kayroll tgh lahap melantak hidangan kami..org laki dh lapa dulik ape kan hehehe..settle mkn roti kosong..aku pn mkn capati plak..eh dr mane dtg nyer capati nie..bkn aku order roti kosong jer ker hehehe nie capati wanda yg masam td aku bedal jgk huhuhu sbnrnyer segan gak nk mkn capati dier 2..tp perut aku lapa..sbnrnyer gastrik..minggu nie asik mkn xmenentu jer..budjet mkn xder..nk bt mcm mane kn..smpi kan rumate aku pn tgk aku pelik..sbb balik kelas tgh ari tido..balik ptg tido..pas bgn bt asgmnt tido..smpi kan dier tanyer g kelas ker xnie..memandangkn time tghari dier tgk aku tido n time dier balik ptg pn aku tido..mane xnyer,aku malas nk layan sakit gastrik dan kelaparan kat perut nie..make,tido la jalan yg paling mudah..

malam 2 kami kluar lg..temankan kayroll spend time dier ngan kwn2 kat cini..kali nie kami bertambah sorg..tia,tp lambat cikit kluar..2gu wanda ngan 2gu laki hensem yg cepat bersiap 2(sape ntah) hehehe tia dh marah kate kayroll sbb 2gu lambat..aku rs slalu nyer kitorg yg 2gu dak prmpn lambat n ape salahnyer skali skala kite yg lambat..pas pick up semua org,kitorg trus g jusco crk mknn lg sbb panda dh lapa(dr ptg xmkn ape sbb capati dier aku mkn..dier pn dh lembik jer aku tgk)..smpi sane,wanda trus msk kedai yg nampak mahal..aku trus bg isyarat kt kayroll n kayroll pn paham..tp xper,kitorg pn msk teman kan wanda..aku hanye order ais-krim jer..ntah mcm mane..panda tetibe nk belanje kitorg mkn stembot..cube la bygkn,seminggu xmkn ape tetibe ader org bg mknn kat kite..sungguh trharu aku(actually,wanda xtau ape2 psl masalah aku)..xtau mcm mane nk gambar kan bile kite tgh starving some give us a food..but not a normal food..tp mknn yg sgt sedap dan mahal..skrg aku paham ape tujuan org sedekah mknn time bulan pose 2 dan mcm mane perasaan org menerime mknn 2..bg aku,walaupn wanda nie nampak biase jer tp dr dlm diri dier ader jgk sesuatu..sesuatu yg bt aku trharu..pas abis mkn,sepatutnyer kitorg g tgk wayang..sbb tia memang dh gian sgt nk tgk wayang..tp kayroll ckp klu korg nk tgk wayang g la tgk..kitorg g jenjalan(padehal jusco dh nk tutup dh 2,nk jenjalan ape,memang kantoi gler alasan 2) tp dlm ati aku masih trtanyer2 nape kayroll bt mcm 2..mungkin sbb aku..kayroll pn ada chahaye hehehe buat coala,sorry xdpt penuhi permintaan ko..bkn xnk tgk wayang n having fun same2,cume malas nk cite masalah kat ko..wanda plak,thankz a lot..byk yg aku tau n belaja dr ko,tambah2 ms blik dr anta kayroll,aku xnk kongsi kan cite 2 kat cini..mungkin lain kali saje..bt wanda,kayroll n tia..
"kita meneruskan perjalanan hidup mencari kawan,teman dan rakan..
untuk mengisi kekosongan tanpa menyedari mereka berada di hadapan kita..
hanya menunggu masa untuk menemukan kita kembali..
hanya menunggu keadaan yang akan menentukan arah persahabatan"
(taken from KAMI)

from left wanda n tia

orang memberi kite merase,
orang berbudi kite berbahase.

4 comments:

BABYBOO said...

wah awal2 lagi dah type blog erk haha well,weh!!!kerol bwk kete???cis adi kalo aku tau aku nak gak g SA ari tu..haha tapi aku injured lagi maa..aku bru lps eksiden and lutu aku still bengkak skit masa tu actually..tp sekarang dah ok. well, freinds is a freinds..and always be a freinds.bila kita jauh dari famili, kawan tu la jadi famili kite=)

kayroll said...

bro, you making a big mistake man..u know why i never put d girls name and their pic, it's because they have bf..if they find out, they gonna hav world war iii man..u knw rite why that girl rather use pigeon than email?haha..better fix it man..anyway nice post..where's our pic??

Mummy LiYzA ^^, said...

wahaha..cambest jek cite k0rg..sgt best kn tem kt sane~aku da xdpt merase sume tuh..hav fun..dadaa~

rimza said...

oh,i just miss u'r comment kayroll..really??but they never told me and they never ever told me about how to use our pics too..this just come out my mind.."diorg bkn scandal aku,kenape nk berahsia??"..tuk lyza..buleh jer nak merase..belanje jer la kitorg..sudey..