Followers (Mari Ikut Saya)

TERIMA KASIH CHAHAYE MENYULUHKAN HARI

Demam..demam bkn name watak dlm cite2 pendekar di dalam siri drama kat t.v2..tetapi demam yg panas2 badan..pasti nyer semua penah rase demamkan..tu demang rimza ooii..

demam pelbagai demam..ader org kate bile musim bola demam bola..bile musim periksa org akan demam periksa..senangnyer org jatuh demam..hm..susah nk ckp..dh beberape ari demam..nape demam?malas nk cite..nanti ader la yg nk hemtam aku crk point nk crk kesalahan jer..padahal klu aku xbgtau xder plak nk hentam ape2 ke..bg aku demam nie memang tuhan dh bg..nk bt mcm mane dh nk demam...demam teruk nampak nyer aku kali..berat skali kepale..panas skali badan..sakit sekali tekak nie..pening rase nk pengsan..selseme semua la..memang lengkap untuk demam pakej paling truk skali..

semalam pekse bel..pg semalam ader kurang skit..leh jgk la studi skit sblm g bel..programe studi aku hancur tuk ari2 demam yg truk yg lepas..mane x nyer berat kepale sgt..berat mate sgt..time dlm dewan nie pn dlm berat kepale tetap buat bel..cukup2 dua jam aku siap..lewat gak tu..tp xper..balik mkn ubat n trus tido..bgn tido sudah sembuh hahaha hapi sungguh aku..leh la studi ganti ari2 demam truk yg xleh studi tu..batuk, selseme berat kepale, berat mate semua ilang..ptg skit redup..g amik angin kluar..bdn jd sihat sgt..gembira..gembira..aku dh sihat dr demam yg teruk..

thankz kat membe2 yg sedia menjadi staff sokongan ketika demam nie..ush, dh mcm organisasi kerajaan plak..actually entry nie aku bt tuk ucapan terime kaceh xtrhingga kepade org2 yg memberi arapan dan semangat time2 sakit..hebat2..okay, mari mulakan..kepade Hero n Lukman..thankz sbb bg semangat walaupn korg kat KFC memalam bute..eh tgh malam buta still ym aku suruh kuatkan semangat..padehal aku kat umah dh mcm zombie kg pisang setandan jer time 2..ngan panas bdn trpakse mandi dua kali mlm 2 takut2 shot kepale otak plak..thankz jgk kat fara Da'bizarre yg sudi kongsi tips rendahkan suhu badan..mlm 2 memang dh nazak..nk crk bomoh pn xsempat dh..jd mintak tips jer..thankz jgk kat faieza..sbb anta msg tanyer kabar n suruh g jumper doktor..thankz jgk kengkawan Hujan.org kat hana sbb bgtau cr menghadapi demam beliau..tips dr sabah..jauh tu..hana nie klu dlm jepun maksudnyer bunge..thankz jgk atas nacihat beliau..dh jgn memalalut n menggatal..kat west sbb nk bg aku kotal bdk2 tuk ilang selseme dr mesengger skype..thankz kat jeju reply facebook status berkaitan hal berkenaan..xluper juge thankz kat akira hida dan rakan beliau sham..kerane bertanyer kabar n antakan bubur ayam McD kat aku sambil2 lepak kat same..ooo bubur jer hehehhe gurau jer thankz bubur sedap..thankz jgk kat kengkawan len2..tetibe aku dh luper nk sebut name sape..maap kepade yg tringgal..oh,br ingt satu kat kiki jgk..bertanyer kan ape pasal walaupn dlm keadaan pelik n nampak mcm xbtul sgt..ader lg tp aku luper..xleh nk tringt time nie..

bubur McD yg dihantar oleh sham dgn moto beliau

tetibe lepas snap bubur tu bertukar wajah mcm nie hehehe

20 april...bit..bit..bit..setelah setengah ari aku sihat semalam..akhir nyer 20 april setelah bgn pagi..aku demam balik...tekak sakit..selseme..berat kepale..berat mate..panas badan..aku masih cube gune tips yg rmi bg..lawan2..siap pg nie g pejabat keselamatan lg..tp ape kan daya..demam nie truk sgt...pening2 dan berat kepale mule menyerang bile smpi kat dlm umah..dier bg aku rest satu ari jer semalam..tu pn setengah ari jer..aku xkisah klu demam pn..nk selseme ker..nk batuk ker..nk xder selera mkn ker..nk sakit tekak ker..nk panas badan ker..nk kluar darah dr idung pn xkisah..tp jgn la berat kepale n berat mate..aku byk lg keje nk bt nie...dh brp byk ari ko hancurkan studi...studi week dh jd demam week...magi dh masak nk g mkn..rugi jer masak nasik nie..selera dh patah...

3 comments:

Mummy LiYzA ^^, said...

my peberet la bubuq ayam mcD nih~
mai semangkuk!!!

rimza said...

xsangke fav ko eh..aku selame nie ingt org g McD nie tuk mkn buger jer..tp mkn bubur pn ader eh..

akira hida said...

sedep yer...hehehe (ketawa org jahat)