Followers (Mari Ikut Saya)

IMPIAN MENJADI KENYATAAN MENYANYI DI BAWAH CHAHAYE SPOLIGHT DI IRINGI OLEH BAND HUJAN

Nie la kenangan paling manis(bg aku la)kat uitm nie..sedang dlm kecibukan nie..aku sempat gak g beli tiket tuk tgk OutLoud celcom(thankz Akira Hida atas info)..aku beli dua tiket satu tuk aku..satu tuk lukman..tp memang sibuk minggu nie..byk bende nak catch up..asgmnt,test,presentation,menghafal nombor jepun lagi dan bt PTPTIPU...tu xmasuk ngan masalah pin2 umah yg xpenah sudah nie(sakit ati n presure aku)..tgk2 dh 29hb..malam nie ader battle of the band..Hujan n Suki plak artis undangan..cantik la nie..leh la g tgk..ptg jumaat nie internet still mcm semalam slow sgt..jgn kate..nk masuk internet pn xleh semalam(khamis) tp petang jumaat leh tp lambat jd aku xder la suft sgt just bukak ym n tgk blog jer..pas2 aku dgr lagu hujan sbb malam nk g tgk diorg..ingt nk hafal lagu jiwa kelajuan(aku xhafal semua lagu hujan tp lagu fav hafal)..nak jadikan cite..malam 2 Noh xder jatuh sakit..pas2 Dugong(bassis hujan) trus panggil sape nk ganti Noh..aku ingtkan gimik..aku trus la angkat tangan la..dier panggil nek..aku yakin jer nek..skali crowd dh jerit sbb aku pki baju sampah..skali kene nyanyi lagu Bila Aku Sudah Tiada..aku xhafal sgt lagu 2(dimane nk masuk dan berape kali nk ulang mane aku tau) ..lg kat atas pentas semua bende hafal pn dh xhafal hahaha..dlm ati aku bende gimik jer nie..pas aku nyanyi mesti Noh kluar back up aku..aku dgn gigil lutut nyer pn nyanyi sambil xtrkluar suare..dlm ati bile la Noh nk kluar nie(xtau Noh btul2 sakit..tu la xdpt tgk myspace sbb internet problem)..sampai abis satu lagu xder nyer Noh nk kluar(padan muka aku xder org back up hahaha)..tp Dugong still back up n guide aku(thank a lot)..abis lagu td aku rosakkan(malunyer aku smpi skrg lg terase) hahaha sory yer semua raingers yg menonton td sbb aku bkn nyer penyanyi profesioanal pn..tp mase balik umah okay plak aku nyanyi lagu nie(len 2 rase kat atas pentas tambah band Hujan kat belakang plak men music)..ape2 pn nie la bende yg sweet skali..thankz sbb di beri peluang..mcm xcaye..bak kate Dugong mcm mimpi n nacihat dier hati2 melangkah ader longkang kat depan..sungguh btul..aku melayang mase bwk moto time balik..nacib bek aku tringat kan nacihat dier(thankz skali lg) hahaha tp aku arap akan ader lagi peluang kedua di mase hadapan tuk menyanyi lg depan rainger2 sbb aku bkn penyanyi profesional pun..sbb aku nk nyanyi btul2 n prepare skit..nk nyanyi lagu fav aku..Rantai Rasa atau Aku Scandal(nape bkn lagu nie td huhuhu)..ape2 pn thankz for sweet memory..bt Noh cepat la sembuh..jgn la sakit lame2 n keje,keje jgk kesihatan jgn lupe..ape2 pn aku brsyukur ngan tuhan bt pengalaman yg menarik bagi aku nie..Semoga Allah sembuhkan Noh cepat dan aku berterima kasih dan bersyukur atas kenangan yg Engkau berikan kepadaku.Semoga di beri lagi peluang yang sama di masa hadapan agar aku boleh buat yang lebih baik dan berikan la aku kenangan-kenangan yang manis-manis dalam perjalanan hidup di dunia ini,amen.

5 comments:

ILHAM ASYIQ said...

ekeleh.... x hafal?
pastu suke2 je angkat tgn.
tah ape2..
hahhahahaha..
:P

rimza said...

mane tau..ingt kan gimik jer hahaha tp ingt sebenar nyer lagu 2..tp semua ilang bile kat atas..ilang mcm 2 jer..nerves sgt..gigil kepale lutut..bile dh balik umah trus elok balik semua ingatan pasal lirik lagu 2..tp klu dapat lagu aku Scandal pn rase nyer blum tentu lg semua bende leh ingt kat atas pentas..walaupn slalu nyanyi dan yakin leh bt..1st time nyanyi ngan band hujan nie tau atas pentas depan org rmi tp fun =P

Unknown said...

waaa.. aku sakit2 korang hepi2 ! ! nyway atleast aku tahu korang hepi walaupun aku takleh datang. terima kasih !

rimza said...

Hepi hepi jgk..hapi smpi xreti nk nyanyi =D maap yer dh rosakkan lagu Encik Noh malam 2 hehehe (masih dlm keadaan malu)tp satu bende yg aku dpt belaja dr mlm 2 bkn senang nk jadi penyanyi..bkn semua org leh bt..yg pasti,jelas dan terang ber-chahaye aku bkn la org nyer tuk jadi penyanyi..ko memang hebat Noh..tp kesihatan,mkn minum n tido kene jage skit..tido 2 penting..klu xcukup nanti leh kene darah tinggi 2..bahaye..arap x jauth sakit dgn truk lg la..thankz for singgah n komen yer Encik Noh..semoge sihat slalu..

Anonymous said...

hi tu la kan..baru dpt peluang nak merasa jd terkenal, dah satu hal plak tak ingt lirik haha lu ni beb..haha kalo ms butterfingers tu emmet tak dtg, mmg aku gnti emmet ar haha emm tp tu la ko..baru nak syok ckit, dah lupa lirik kan..bak kata org, liku2 kehidupan..haha