Followers (Mari Ikut Saya)

JAGA-JAGA DENGAN PANTULAN CHAHAYE TIRUAN

Assalamualaikum,

hi guy, arinie ada post baru. Post kali lebih kepada pemberian amaran.
Okay, 1st beware of acid splasher yang ada berkeliaran di lembah Klang. To be honest, aku pun tak paham kenapa dan apakah motif buat hal macam tu. Silap hari kalau dapat tangkap suspek utama yang buat kerja bukan-bukan tu comfirm tak hidup amanlah. Hahaha Apa-apa pun hati-hati dan sila bagi maklumat kepada pihak berkuasa jika anda maklumat tentang mereka yang terlibat, okay.

Yang ke-2 nya, beware of fake Rimza. Nie kes bukan main-main okay. Baru dua tiga hari lepas, adalah sorang awek comot-comot cute sorang nie tegur aku dekat chat box fb. Kebetulan plak, time tu aku on line, eceh-eceh nak jadikan cite kan. Tiba-tiba, dia mintak maap sebab tak dapat reply sms semalam sebab kehabisan credit. Eh, apahal awek comot-comot cute nie kan, bercinta ngan aku ke apa Hahaha. Pada mulanya aku ingat gurl nie salah hantar msg ke atau salah nak tegur orang dekat fb ker apa. Aku pun cakap la, salah orang nie kut. Then, dia pun cakap salah orang lah jugak kut. But after that, dia pun bukak lah story yang ada orang hantar sms dekat dia petang semalamnya mengaku as Rimza. Amboi-amboi, sedapnya ko guna nama aku kan. Kalau nak ngorat anak dara orang pun berani lah skit dari gunakan nama aku.

Yang aku peliknya, hensem sangat ke aku sampai ada orang nak fake kan diri aku nie. Apa motif?? Mungkin spesis acid splasher jugak kut hehehe Lepas nie aku tak tau la kan kalau ada fake profile fb, twitter dll ker yang guna gambar dan nama aku. Dekat bawah nie aku share kan skit print screen perbualan kami.





Okay, part yang paling best skali adalah... adalah...Tada!!!! aku rasa aku takda pun number dak perempuan nie dalam handset rusak aku nie. Tu dia paling best skali. Kalau dah aku sendiri tak ada number dia camna plak aku nak msg dia kan. Haish, macam-macam hal. Tapi takpa lah, yang penting aku nak tinggalkan pesan, berhati-hati dengan acid splasher dan fake Rimza. In case, jika ada sesape yang penah berlaku kes macam nie, atau akan berlaku dekat anda sila bagitau saya cepat-cepat. Jika kes berat dan melarat, marilah kita sama-sama buat laporan polis okay. Apa-apa hal, please bagitau aku dulu. Jangan tetiba polis angkut aku terus ke balai dah la kan. Hahaha
Last skali, buat awek comot-comot cute tu, kalau saya nak mengorat awak. Saya macho jer cakap terus, apa barang takut-takutkan hahaha (poyo seyh statement aku nie). Jumpa lagi dalam post akan datang. Assalamualaikum.

P/S : selain Rimza aku juga dikenali sebagai David Bechkam dan Justin Biebier Hahahaha Just Kidding! ;)

5 comments:

miss asyue said...

dasyat gile ah...rimza pon ade fakers kot...hehehe...layout baru mcm bground mesin mase nk cek mata la...hahaha

rimza said...

hehehe tula..but my friend yg len memang dh lame ader..ingt xtrkene la..last2 terkene jgk..tp diorg tu dh mcm artis nk banding ngan rimza nie sape la kan..x hensem pn..btw, selamat datang cik lemon ke mesin mase dora-ea-mon hahaha

miss asyue said...

haha 2 la kan...agk2 ade x mish lemon fakers hahahahahahaha....bukan mesin doremon tp mesin tuk cek tahap kerabunan mate la...kabur je hahahaha

rimza said...

hehehe klu ader kite nk bt ape cik lemon..nak tangkap ker x hehehe ooo ader eh mesin mcm tu..xtau pn ader..

miss asyue said...

kite bakorrr je die...ade la yg kat kedai spek 2....tuk chek bape ratus rabun kte...