Followers (Mari Ikut Saya)

CHAHAYE CHAHAYE KEJAYAAN

akhir nya..akhirnya muncul juge chahaye chahaye kejayaan..okay,entry kali nie aku nk kongsi kisah2 menarik dan kejayaan hehe..

kisah nie pasal jiran bawah umah aku..punye la tension dpt jiran mcm nie..bkn nye ape..aku memang xpenah tgk pn muke dier nie..tp suare dier..punye la kuat..keje dier..jerit kuat2 kat dlm umah..klu gelak tawe xpe la lg..nie mencarut2 ntah ape2..

masih ingt lg..time bulan pose yg lepas..start jer dier bgn tgh ari..duk jerit2 ntah ape dlm umah ngan carut2..smpi waktu buka dier diam jap..pas2 start balik..smpi la ke sahur..lepas sahur baru la dier nie diam..

nk jd kan cite..ptg yg lepas..waktu aku br trbgn dr tido ptg..aku trdengar dier duk menjerit mcm biase.."tolong!!!" kate dier..skali,aku dgr suare dak prmpn..yg duk umah bwh nie jgk duk menganjing..sorg ckp "tulung2" sorg lg "help..help" aku pn ape lg..gelak la..akhir nye ader jgk yg nk menegur dak nie..yes!!kejayaan hehe..tp malu beb..kene anjing2 ngan dak prmpn..

aku rase dak2 prmpn nie dh xtahan sgt dh ngan perangai dak laki nie..klu dier dak prmpn leh terime lg la..membebel x reti berhenti..nie laki..pas2,klu ckp bende elok2 xpe la..nie x..tekanan rase nye..asik dgr kate2 kesat nie..aku rase better dak laki nie..tukar identiti la..malu seh..

btw,ader satu lg kisah kejayaan yg kedua..aku dh tukar OS lappy nie..jd ke window 7..OEM version..seronok gler dpt gune window 7 nie..lg ringan dr vista..aku nye window rating pn dh nek skit..

mase diambil tuk shut down n start window pn dh dipercepatkan..selain tu..interface yg baru yg cantik..menarik..selain tuk sambut window baru..aku dh tukar jgk skin firefox nie..ader gamba musang api yg comel sedang bergolek dilambung cinta..winam skin pn dh tukar..stylo skit..gamba hanphone but nice..

yg paling best nye pasal window 7 nie..hehehe aku dpt gune anti virus kaspersky 2010 yg original tanpa membelinye hehehe sbb kan window 7 ader compatible issue ngan kaspersky 2009 make..kaspersky telah mengizinkan kepade customer dier tuk download kaspersky 2010 secare percume dgn menggunakan lesen kaspersky 2009..yes!! lesen aku smpi pertengahan tahun dpn..best nye..mungkin time 2..kaspersky 2011 dh kluar..so,xperlu la beli version 2010..so,aku leh skip satu version hehe satu lg kisah kejayaan yes!! hehehe

jd,sesape yg teragak2 tuk gune window 7 dari vista..jgn tragak2 tuk bt sedemikian kerna sgt berbaloi menggunakan window 7 dari vista yg agak berat tu..full version dh kluar secare officialnye..trdapat dua version software dipasaran OEM lesen dan full version yg mcm biase (xsure panggil ape)..window 7 is fun hehehe

No comments: