Followers (Mari Ikut Saya)

AKANKU GENGGAM TALI CHAHAYE

Mintak maap byk2..entry skrg byk cite bende kurang gembire tuk di dengari..tp atlest, aku bgtau bende yg berlaku..aku tau,bkn semua org tau..but this only way tuk aku meluahkan ape yg trbuku..

ingt xnk bt entry..memandangkan dh terbangun dr tido dan dh nazak gak la demam mlm nie..terpekse jgk telan ubat batuk td..hafiz tanye..nk g jumper doktor..aku ckp okay..xde ape..just bgn tido walaupun jam br nk kul 12..

hairan aku..sakit masih xberhenti..actually,aku pn xtau brp kali dh demam dan pulih..sakit, baik,sakit baik dan terus sakit..biile nk sudah..honest aku ckp..aku rindu idup normal aku balik..but aku masih cube sedaye upaye tuk jadi normal..akanku genggam tali chahaye nie smpi mati..

dlm badan panas dan celaru..hafiz jerit name aku dr bilik dier..ha,ape hal..skali dier jumper sebiji telur dlm bilik dier..pagi td xde..alih2 lepas kitorg keluar td..ade telur dlm bilik..sebiji plak tu..dlm plastik..pintu bilik cume aku ngan dier je ade..nk pikir dlm2 aku malas..suhu otak nie klu goreng telur tu atas kepale aku mau masak gak..

hafiz kate xpe, ape2 hal pn dier simpan telur tu..cite telur 2 sbnrnye xde la menarik mane..aku pn dh larat ngan sakit2 aku nie..btul2 rindu kat kehidupan lame..skrg nie,arlegik aku time kecik dh dtg balik..mak aku kate aku xleh mkn semua bende selain sayur time kecik..ari 2 mkn daging mungkin berlebih kut..bengkak2 mcm kene pukul dh aku..dh dua kali berlaku setakat nie..

aku pn xpaham semua nie..aku rase mcm di zalimi pn ade..mungkin perasaan je time2 tertekan mcm nie..aku rase nk give up pn ade..mungkin blog nie aku akan di private kan xlame lg..aku nk kehidupan kembali...aku btul2 dh penat...

No comments: