Followers (Mari Ikut Saya)

BERCHAHAYE TAPI MENDUNG

arinie bgn pagi mcm bad mood skit..bgn pg2 tgk ader msg..malas nk reply(aku simpan jer dlm ati)..mungkin sbb penat..penat penat penat..semalam tido lewat n arinie bgn awal..rumate aku trkejut..aik dh bgn..awal nyer..bkn sbb ape..sbb xleh nk tido(agak tertekan skit disitu)..selambe jer aku bgn sambil bg alasan nk g ke tandas berak..tp bkn takat berak jer siap mandi semua..

pas mandi aku trduduk atas kerusi..btul2 blur..xtau nk bt ape..kepale mcm trhuyun-hayan jer..nk tido xbuleh..ntah,la mcm2 aku pk..semua nyer xmenjadi..ape la susah nyer sgt..xkn aku nk kene bt proposal 300muka surat br nk jadi..ntah la,dlm fikiran pk mcm2..agak nyer ketike kite tgh dlm keadaan nie mungkin ader yg tgh gembire gelak ketawa..mcm mane leh gembire sedang ader yg menangis..

agak berape lame trduduk..aku bt keputusan nk beli sarapan..sambil mengambil beg nk g kelas aku nk g beli sarapan..gler ape aku nie..sah dh xbtul..arinie ari sabtu..bkn byk pn ari sabtu dlm sebulan paling banyak pn 4 ari..tu pn susah..ntah la..mungkin perlu lebih kan org len dr org yg perlu kite lebih kan..

tringt kisah seorg ayah..seorg ayah pergi makan sate di sebuah restoran yg trkenal dan sedap..dier pergi bersame2 rakan nyer..ari 2 special skit..dier beli sate yg paling best skali n jarang ader..iaitu sate daging ruse..baru mkn dua cucuk..seorg ayah tringtkan org yg dier sayang..iaitu anak kecil nyer..trus xder selera nk mkn..walaupn sate tu sgt istimewa bersame2 kwn yg sedang bergembira..begitu juge ngan aku..susah nk bergembire ngan kwn2 walaupn aku nie slalu gak kluar ngan diorg semua..ntah la,bile kite tringtkan sesuatu yg len dlm keadaan gembire pn xleh nk gembire..

arinie sabtu esok ahad..aku sgt xder mood..malas nk g mane2..malas nk bt ape2..malas nk studi..mungkin sbb sabtu dan ahad aku yang akan dtg pn dh xder.....

8 comments:

Anonymous said...

try la tpon family..tnye kabar..biasenye pas tpon msti akn t'senyum lebar..he

rimza said...

thankz atas nacihat anda..

cocoechie said...
This comment has been removed by the author.
cocoechie said...

n response to ur last statement"mugkin sbb sbtu n ahd akn dtg pn dh xder"..i think we should think in +ve side..jgn penah putus ase dgn rahmat Illahi..
cocoechie plg ska kata2 ni:(sblm ggr tecalar jiwa prh,jgn sesekali gugurkan air mata,sblm pts tali Tuhan Yg Maha Esa,jgn sesekali kite beputus ase)it give me an inspiration when i start to "give Up"..

rimza said...

thankz cocoEchie..xsangke ader kata2 mcm nie..thankz sbb sudi berkongsi..

cocoechie said...

u r welcome..:)

Mummy LiYzA ^^, said...

PAKCIK RIMZA~
ada sedikit c0rrecti0n..
hehe w0rds 'tehuyun hayan' tuh cm seswai je d ganti ngn tehuyung hayang..hahaha...

rimza said...

hahaha slumber jer panggil pak cik eh..bile mase plak ko jd anak buah aku hehehe actually,semua perkataan kat blog nie pn salah tatabahase n ejaan hehehe n mase tulis tu pn trhuyun hayan..oh,aku ader masalah ngan bahase dan sgt truk skrg..someone help me...