Followers (Mari Ikut Saya)

TAHUN YANG KE CHAHAYE

sudah taun baru ruper nyer..cibuk sgt ngan semua bende..rase penat badan pn ader..tp nk bt mcm mane kan..tp klu xbz ngan keje ader jer bende len yg saje nk cibuk hehehhe barang kali..idup dh berubah..xder rehat2 dh..

mengenangkan taun baru nie..malas nk tgk number..arlegik btul ngan number2 nie..sesekali tringt jgk nk lakukan berubah dkt post entry blog nie..nk jgk bg nacihat2 serius dan menggeluarkan hanyer post yg serius..dh xder keanak2an..tp takut jgk rmi yg salah paham..jd better tmpt nie di jadikan tmpt luahkan ke anak2an jer..

arapan taun baru..memang xbyk arapan..just nk perbaiki keadaan jer..dr segi fizikal dan mental serta pelajaran..skrg nie xtau nape dier mengembung dan agak nyer bile dh mengembung2 pas2 meletup dan pecah hehehehe mane mungkin org buleh pecahkan..tp rmi xtau..memang aku biarkan dier mengembung..sbb aku xtahan ngan sakit nie..arrr..cepat la abis belaja degree nie..aku just nk idup normal kembali dan menjadi lebih tratur..yg pelik nyer..dak2 sekolah aku ms form 3 kebanyakan mcm aku jgk mengembung..agak nyer faktor usia..

5 comments:

Anonymous said...

faktor usia dan baka. hakhak

rimza said...

bgtau encik ejam..kak anum hahahaha

Mummy LiYzA ^^, said...

aish..ape yg dah btmbah eh mas0k thn bru ni??heE,aku ska k0 cenggini l0h..

miss asyue said...

kembong!

rimza said...

L juz For LIYZA --->yeke,elok mcm nie..aku rase better x kut..but skrg tgh sakit..memang xleh bt ape..maybe lame skit aku turun skit..maybe lepas abis study sbb br dpt mknn yg seimbang =P

Miss Lemon --->alah,jage mkn buleh la..jom try lawan mkn ngan aku..kite tgk sape yg cepat kembong dulu..mesti Miss Lemon cepat nek badan hahaha maybe,Miss Lemon nie jelez ngan kecomelan aku kut atau Miss Lemon pn dh same kembong skrg hehehe =P