Followers (Mari Ikut Saya)

MATAHARI SENYUM BAWA CHAHAYE

dh dekat nk 3 minggu sakit kepale..pagi bgn sakit kepale..ptg sakit kepale..malam pn sakit kepale..rase ilang dh nikmat dunia nie..

nk g klinik..comfirm kene tahan wad..klu ikut rekod nie hyper tension paling truk..comfirm la kene tahan wad nye..klu kene tahan wad mesti akan susahkan ramai lg org..mak bapak lagi..

xpe la, aku berkorban..tahan jgk la sakit kepale nie..aku hanye nk nikmat yg org len ade seperti tidur, belaja, gembire balik..tp aku tgh melawan hyper tension nie...

kecian kat hafiz, dak umah aku..die lah byk tolong..tp kadang2 time tgh sakit 2..aku nampak dier berckp ngan aku..tp aku xdgr suare dier..dlm kelas pn kadang2 mcm 2..sakit sgt kepale..time tidur..slalu terbangun mcm org lepas kene kejar harimau..sakit sangat kepale..

aku xnk hyper tension nie..rase dh xtrdaye nk menanggung beban nye..nape la mcm nie..sakit nye kepale...mak...

3 comments:

cocoechie said...

skit kepale?better g la jumpe doktor..xle biarkan ianye berterusan mcm ni,tkt makin lame,makin serius....

rimza said...

thankz kak ija..kadang2 dlm idup nie..kite perlu berkorban skit..klu g jumper doktor comfirm la aku kene tahan wad nye..rmi lg akan susah..better tangggung je dlu..kadang2 kite pn xpaham nape mcm nie..perlu ke mcm nie..jawapan nye satu je..kene berkorban untuk org len..so,aku trpakse tanggung sakit nie dl..lebih senang tgk diri sakit dr org len menanggung nye..

cocoechie said...

salah tue,xle sampai pegang camtue..sorry to say,sbb kalo sakit biasa2 xpe,ni sampai minggu2..ni pasal kesihatan..i think better g jumpe doctor..huhu,dpt rase2 la cane sakit pala tue sbb chek pun ade migrain..huhu,sakitnye..