Followers (Mari Ikut Saya)

ADAKAH CERITA CHAHAYE SEMALAM

Semalam, semalam pastinye adalah sejarah...itu kate mereka..ape pula kate kite..

semalam, bercakap pasal semalam, semalam aku kelaparan..biase la dh nk malam..waktu untuk makan malam..lepas kemas2 umah..sapu2 lantai..sambil memasak nasik untuk hidangan malam hari..

semalam, aku memasak nasik goreng..resepi biase la..bawang, bawang putih dan penyedap dan rahasia masakan aku adalah perencah nasik goreng adabi..perisa untuk kali ini adalah nasik goreng paprik..wah,hebat aku..dh buleh jd chef terkemuka dh..bakal mengegarkan gerai2 makan dekat shah alam nie..tetapi tanpa perencah..xmenjadi pn..

semalam, ketika memasak semua bahan2 asas telah pn dimasukkan..okay,skip semua nie..sbb aku kali nie bkn nk cerita pasal masakan atau berkongsi resepi..kite trus skip kat adengan memasuk kan telur ke dalam nasik goreng berperisa paprik itu..aku punyer la semangat siap basuh semua telur tu..bkn basuh saje..siap gosok dgn dengan sabun axion..

semalam, dengan bercita2 besar nyer nk mkn nasik goreng paprik masakan sendiri..telur yg aku basuh2 itu ruper nyer..adalah telur busuk..mcm mane aku tau telur busuk..sbb aku dh pecahkan telur tu dalam kuali yg sedang enak dimasak dengan perencah nasik goreng paprik..abis satu kuali nasik goreng aku buang mcm 2 jer..aku lihat kotak telur tu..expired date bertarikh 24/5/2009..

semalam,semalam bertarikh 9/5/2009..

3 comments:

Mummy LiYzA ^^, said...

hahaha...apa cita masak pkai perencah paket??hahhaa,cer try wat perencah sndri tgk??hehe..tah membe ang nk rasa p0n tak0t hape..
wah..jahat nye aku..

BABYBOO said...

bukan ke expired telur tu lambat lg?penipu btol org kdai tu..jwb dlm kubur!

rimza said...

actually,dlm byk2 tu..satu telur jer yg busuk..makne nyer..memang dh xder rezeki..